En bebis med keps i barnvagn är på promenad i skogen.

Kyrkis

Välkommen till en varm och välkomnande plats för dig som är hemma med små barn i åldrarna 1-5 år! Måndagar 2024 kl. 09:30- 11:30, Sörbygdens församlingslokal

Välkommen till en varm och välkomnande plats för dig som är hemma med små barn i åldrarna 1-5 år! Varje morgon börjar vi med en gemensam frukost där både barn och vuxna kan samlas och starta dagen tillsammans. Efter frukosten plockar vi fram ett brett utbud av leksaker och material som passar för olika åldrar och intressen.

Här finns möjlighet för barnen att utforska, skapa och leka fritt under trygga och stimulerande förhållanden. Samtidigt är Kyrkis en plats för gemenskap och samtal, där vuxna har möjlighet att dela erfarenheter, utbyta tips och stödja varandra i föräldraskapet.

Kostnadsfritt

Måndagar 2024 kl. 09:30- 11:30, Sörbygdens församlingslokal

Verksamheten har uppehåll under alla skollov.