Någon i rutig kavaj håller en kaffekopp och en kanelbulle på fatet.
Foto: Nadine Minner /Ikon

Vuxenverksamhet

Dagledigträffar, promenader, soppluncher, syföreningar med mera. Vi erbjuder lite av varje runt om i pastoratet. Välkommen!

Café Barkeryd

Välkomna till oss för en trevlig stund tillsammans och en god kopp kaffe, eller te.

Dagledigträffar i Malmbäck

Andakt, kaffeservering och underhållning för dig som är dagledig på torsdagseftermiddagarna.

Maria- & Josefgruppen

Gemenskap, föreläsning och fika. Öppet för alla, vi träffas i Mariagården i Nässjö.

Kom och ha kul, ta en promenad eller var med på lättgympa

- även själen behöver motion! Dela gemenskap med andra i ett parti kubb, prova lite lättgympa eller gå på en gemensam promenad.

Fredax

Fredax - vi träffas i Barkeryds församlingshem sista fredagen i varje månad. Välkommen!

Sopplunch

Välkommen att titta in till våra församlingshem i Bodafors, Forserum, Malmbäck och Nässjö på sopplunch.

Kristen djupmeditation

Meditation innebär att sitta sig till stillhet - alla kan vara med!

Syföreningar och stickcafé

"Jovisst, oftast är det handarbete och kaffe det handlar om, men också utflykter och andlig uppbyggelse - medlemmarna formar gemenskapen tillsammans."