Intresseanmälan till årets julmarknad

Då är det snart dags igen för den årliga julmarknaden. Som vanligt skulle det vara fantastiskt om du kan komma och hjälpa till igen och även träffa alla härliga svenskar och umgås? Årets julmarknad pågår den 24-25 november i Skotska kyrkan. Anmäl dig som volontär här.

Julmarknaden 2023

Då är det snart dags igen för den årliga svenska "familjeträffen". Just det, den årliga julmarknaden. Som vanligt skulle det vara fantastiskt om du kan komma och hjälpa till igen och även träffa alla härliga svenskar och umgås?

Julmarknaden handlar ju alltid om så mycket mer än bara att det är en plats där man kan njuta av svenska smörgåsar, bakverk, köpa svenska varor och presenter. Det är en plats där vi träffar varandra, umgås, skrattar och hjälper varandra.

Även i år kommer svenska kyrkan i Nederländerna att ha julmarknad i Rotterdam i Skotska kyrkan och vi i julmarknadsgruppen behöver dig lika mycket i år som vi gjort alla de gångna åren du hjälpt till. Utan dig som frivillig blir det ingen julmarknad där holländarna och andra nationaliteter kan handla svenska varor och presenter. Men, återigen är det en plats där vi kan träffas och ha trevligt ihop.

Vi ses på julmarknaden!

Svenska kyrkan i Nederländerna behöver din hjälp före, under och efter den julmarknad som kommer att hållas 2023 i Skotska Kyrkan i Rotterdam. Fyll i formuläret nedan och skicka in så kommer vi att kontakta dig per mail eller telefon. OBS! Alla som vill hjälpa till måste anmäla sig. Vi kan inte garantera att du får just den plats du önskat men i allra möjligaste mån försöker vi att uppnå detta. Om du har några frågor så kontakta oss via email på rotterdam.julmarknad@gmail.com

FÖRE JULMARKNADERNA Jag kan hjälpa till med:

JULMARKNADERNA Jag kan hjälpa till enligt följande: Kryssa för dagar, tider (gärna hela dagen = två kryss).

Förberedelser och uppbyggnad

Julmarknaden Rotterdam

Nedpackning och städning

Önskemål

Servering

Försäljning

I år behöver vi mycket hjälp med bakning till serveringen. Alla bidrag, stora som små, är varmt välkomna. Du kan lämna dina alster till Julmarknadscaféet på torsdag eftermiddag den 23 nov mellan 14.00 och 17.00 alternativt fredag 24 november och lördag 25 november före 11.00.

EFTER JULMARKNADERNA Jag kan hjälpa till med:

MER INFORMATION? Ring Lotta på 06-54237207 eller kontakta oss via email på rotterdam.julmarknad@gmail.com

Du kommer att få en bekräftelse per mail eller telefon när din anmälan inkommit. STORT TACK FÖR DITT STÖD! Julmarknadsgruppen.