Gillar du att skapa och pyssla?

På lördagarna i Margaretakyrkan behövs du som är pysselintresserad och som vill hjälpa andra tillrätta med sitt skapande.

Om du vill får du gärna komma med idéer till roliga pyssel och ge förslag till material att köpa in. Du är ung eller äldre, tjej eller kille. Eller kanske är ni två som vill göra detta tillsammans?

Pysselvärd behövs 09.30 – 13.00. Tillfällen för Lördagscafé, Barnkör och Kyrkis infaller ungefär varannan vecka. Barnen är engagerade i en barngrupp och körsång medan syskon och vuxna fikar. Skapandeverkstaden är ett erbjudande till väntande syskon i alla åldrar.

Låter detta som något för dig? Då får du gärna komma och besöka oss. Bestämmer du dig vill vi helst att du är med hela terminen men det finns möjlighet att bara vara med vid något tillfälle.