Pysselassistent Stavanger

Som pysselassistent i Stavanger är du med när det är Öppet café och Familjekyrkis en gång i månaden under terminerna. Din uppgift är att hjälp barnen med pyssel och annat under kyrkis som leds av Anna och Nina. Du är också med och ordnar med fika innan caféet öppnar och hjälper till att städa undan efteråt.

Öppet café & Familjekyrkis hålls i Kampen kirke en lördag i månaden kl 11-13. Du behöver vara där från 10.30 och avsluta vid 13.30.

Du trivs med att vara tillsammans med barn och vuxna och att vara en del av ett generöst sammanhang. Som frivillig blir du bjuden på tackfest och får vara med om att bygga upp en gemenskap i Stavanger.

Du får gärna pröva på uppdraget för att se om du trivs. Om du bestämmer dig för att ta på dig att vara pysselassistent är det bra om du säger ja till hela terminen.