En vy över ett rum där det står tre lite längre bord med plats för tolv personer. Golvet är av trä. Taket är högt och av vitmålat trä. En rad med fönster täcker rummets sida.

Christinagården

Precis innan infarten till Kvarsebo kyrka kan man svänga vänster upp i skogen. Här ligger Christinagården, lite gömd i grönskan.

Christinagården ligger på gångavstånd från Kvarsebo kyrka, ca 3,8 mil från Norrköping. Lokalen har 100 sittplatser och är handikappanpassad. Det finns tillgång till ett fullt utrustat kök, samt flertalet barnstolar. Parkering finns.

Adress: Kvarsebovägen 131, 618 93 Kolmården

Kvarsebo kyrka

Kvarsebo kyrka byggdes 1809. Kyrkans altartavla är målad 1810 av Pehr Hörberg och föreställer Kristus i Getsemane. Tel: 011-24 12 00

Ett uppdukat bord syns i bild. På bordet står brinnande ljusrosa ljus, vaser med gröna växter och blåvita kaffekoppar med servetter instuckna i örat. I bakgrunden syns kvinnor som samtalar och dricker kaffe.

Församlingshem och lokaler i Norrköping

Här hittar du information om alla våra församlingshem och verksamhetslokaler.