Foto: Fredrik Schlyter

Lindö församlingshem

Lindö församlingshem ligger i direkt anslutning till Lindö kapell i stadsdelen Lindö. Här finns församlingsverksamhet som syförening, körverksamhet och Öppen förskola. Församlingshemmet lånas ut till dopfest och begravningskaffe. Förskolan Skeppet är belägen snett över innergården.

Församlingshemmet ligger i anslutning till Lindö kapell. Lokalen har 40 sittplatser och är handikappanpassad. Det finns tillgång till ett fullt utrustat kök, samt flertalet barnstolar. Parkering finns.

Adress: Lindöhällsvägen 7, 603 65  Norrköping

Lindö kapell

Lindö kapell ligger i stadsdelen Lindö, vid den innersta delen av Bråviken. Lindö är ett villaområde med cirka 5000 invånare.

Ett uppdukat bord syns i bild. På bordet står brinnande ljusrosa ljus, vaser med gröna växter och blåvita kaffekoppar med servetter instuckna i örat. I bakgrunden syns kvinnor som samtalar och dricker kaffe.

Församlingshem och lokaler i Norrköping

Här hittar du information om alla våra församlingshem och verksamhetslokaler.