Musik i sommar

Här hittar du olika musikarrangemang i pastoratet som sker under sommaren. Varmt välkommen att njuta av ljuva toner och härlig samvaro.

Sommarmusik i Styrstad

Varmt välkommen till tre härliga sommarkvällar i Styrstad kyrka kl. 19.00 med fri entré! Våffelcafé finns öppet i Styrstadgården från kl. 18.00.

Sommaräng med lavendel.

Musik i sommarkväll

Under sommaren anordnar Borgs församling en serie med konserter i Skärkinds kyrka, Borgs kyrka, Vånga kyrka och Kimstads församlingshem. Varmt välkommen!

Sommar i trädgår'n vid Lindö kapell

Välkommen till två härliga sommarkvällar med underhållning i trädgården vid Lindö kapell. Ta gärna med dig fikakorg. Vid regn går vi inomhus

Musik i kyrkan

Svenska kyrkan i Norrköping är en stor musikaktör i staden. Missa inte en härlig konsert i kyrkan! Här hittar du alla våra konserter och musikhändelser.