Navestad kyrkas församlingslokaler

Navestad kyrkas församlingslokaler finns, tillsammans med Navestad kyrka, mitt i Ringdansens Centrum i Norrköping, i hjärtat av Navestad. Här finns det mycket vilja och kärlek i kyrkans verksamhet och stor fokus på gemenskap.

Navet ligger i stadsdelen Navestad, i Norrköping. I samma byggnad finns även Navestad kyrka. Lokalen har 90 sittplatser och är handikappanpassad. Det finns tillgång till ett fullt utrustat kök, samt flertalet barnstolar. Parkering finns gratis i tre timmar, sedan får man betala avgift.

Adress: Ringdansens Centrum, 603 69 Norrköping

Navestad kyrka

Navestad kyrka finns mitt i Ringdansens Centrum i Norrköping. Det är en fin och enkel liten kyrka, med ljus och gemytlig miljö, som ligger i hjärtat av Navestad. Det finns mycket vilja och kärlek i kyrkans verksamhet som har ett stort fokus på gemenskap i området. Tel: 011-24 13 00

Ett uppdukat bord syns i bild. På bordet står brinnande ljusrosa ljus, vaser med gröna växter och blåvita kaffekoppar med servetter instuckna i örat. I bakgrunden syns kvinnor som samtalar och dricker kaffe.

Församlingshem och lokaler i Norrköping

Här hittar du information om alla våra församlingshem och verksamhetslokaler.