En flicka springer med utsträckta armar över ett gyllene sädesfält i solnedgång.

Biljetter Åby gospel 26 maj 2024

Nyhet Publicerad Ändrad

Här hittar du biljettköp till Sommarkonserterna i Kvillinge kyrka. Biljetterna släpps kl 10 den 29 april.

Biljetter konsert kl 16

Biljetter konsert kl 19

Köpet sker på Simple Signup.

Varmt, so(u)ligt och svängigt välkomna till Åby Gospels Sommarkonsert. Den 75-manna stora kören bjuder dig på ösig gospel, svenska popklassiker, visor och mjuk soul. Kören kompas av de eminenta musikerna Marcus Österlund-piano, Joakim Sandén-bas, Michael Lindholm-gitarr och Anders Månsson-trummor.  Malin Ekstrand leder kören och ljudet sköts av Calle Bäck. Kom och sjung in sommaren med oss! Biljetterna kostar 50 kr per person för vuxen, barn under 15 år går in gratis, men behöver ha bokad plats. endast förköp.

Vid frågor ring eller maila expeditionen på kolmardens.forsamling@svenskakyrkan.se eller på nr 011-24 12 00.