Olaigården

Ett stenkast från S:t Olai kyrka ligger församlingshemmet Olaigården. Här möts många sångsugna för körövningar nästan alla dagar i veckan. Här finns cafégemenskap och flera andra församlingsaktiviteter. Den vackra och praktiska Olaisalen lånas ut till dopfest och minnesstund.

Olaisalen ligger på gångavstånd från S:t Olai Kyrka, i centrala Norrköping. Lokalen har 100 sittplatser och är handikappanpassad. Det finns tillgång till ett fullt utrustat kök, samt flertalet barnstolar. Kommunal parkering finns i området.

Adress: Skolgatan 12, 602 25  Norrköping

S:t Olai kyrka

S:t Olai kyrka är belägen i Olaiparken, ett stenkast från Drottninggatan.

Ett uppdukat bord syns i bild. På bordet står brinnande ljusrosa ljus, vaser med gröna växter och blåvita kaffekoppar med servetter instuckna i örat. I bakgrunden syns kvinnor som samtalar och dricker kaffe.

Församlingshem och lokaler i Norrköping

Här hittar du information om alla våra församlingshem och verksamhetslokaler.