Vad händer i sommar?

Funderar du på vad du ska hitta på under sommarmånaderna? Här hittar du information om bland annat sommarcaféer, sommarkyrkor och sommarens musik. Hoppas att vi ses!

En fat med bullar och kakor står på ett bord utomhus och syns till vänster i bild. I bakgrunden syns en kanna med röd saft och grönt gräs.

Sommarcaféer

Funderar du på vad du vill hitta på i sommar? Längtar du efter lite trevligt sällskap och fika? Då ska du komma till något av våra sommarcaféer!

Musik i sommar

Här hittar du olika musikarrangemang i pastoratet som sker under sommaren. Varmt välkommen att njuta av ljuva toner och härlig samvaro.

Digitala guider i Norrköping

Nu har Norrköpings pastorat tagit fram digitala vandringar där du som vill enkelt ska kunna läsa om vår kyrkor, kapell, kyrkogårdar och begravningsplatser. Guiderna går att komma åt både via webbläsaren, i mobilen och via appen Kyrkguiden.

Sommarkyrkor

Besök en kyrka i sommar! Under sommaren håller några av pastoratets kyrkor extra öppet för den som vill upptäcka det rika kulturarvet och uppleva de vackra kyrkorummen.

Vad händer i kyrkan?

Titta i webbkalendern, ladda ner På gång-bladet eller sök i appen Kyrkguiden för att se vad som händer i Norrköpings pastorat!

Musik i kyrkan

Svenska kyrkan i Norrköping är en stor musikaktör i staden. Missa inte en härlig konsert i kyrkan! Här hittar du alla våra konserter och musikhändelser.