Styrstadgården

Styrstadgården ligger vackert och naturnära beläggen vid Styrstad kyrka och Styrstad kyrkby, bara 10 min från Norrköping. Här finns fina lokaler för att samlas till livets olika händelser.

Styrstadgården ligger på gångavstånd från Styrstad kyrka, ca 1 mil från Norrköping.  Lokalen har 80 sittplatser och är handikappanpassad. Det finns tillgång till ett fullt utrustat kök, samt flertalet barnstolar. Parkering finns.

Adress: Styrstad kyrkby 10, 605 92 Norrköping

Styrstad kyrka

Styrstad kyrka, med sin rika historia, ligger fint belägen i Styrstad kyrkby med vacker omnejd och utsikt. Tel: 011-24 13 00

Ett uppdukat bord syns i bild. På bordet står brinnande ljusrosa ljus, vaser med gröna växter och blåvita kaffekoppar med servetter instuckna i örat. I bakgrunden syns kvinnor som samtalar och dricker kaffe.

Församlingshem och lokaler i Norrköping

Här hittar du information om alla våra församlingshem och verksamhetslokaler.