Vuxenverksamhet i Norrköping

Här hittar du hantverks- och kulturcaféer, fika- och måltidsgemenskaper, bibelstudiegrupper, samtalscirklar och mycket mer. Vi möts, bär varandra, utvecklas och får möjlighet att engagera oss i både smått och stort.

Träffar och grupper i Norrköping

Välkommen in i gemenskapen. Här finns mötesplatser för alla där vi träffas regelbundet, samtalar och växer som människor.

Vuxenkör

Det finns en kör för alla! Vi har körer på alla nivåer. Att sjunga i kör är främjande för hälsan. Det visar aktuell forskning. Kroppen syresätts, spänningarna släpper och stresshormonerna minskar ...och så har man roligt dessutom!

En präst i vit kåpa häller vatten i Uppsala domkyrkas dopfunt. Ärkebiskop Antje Jackelén står bredvid.

Dop eller konfirmation som vuxen i Norrköping

Blev du inte konfirmerad som tonåring? Är du inte döpt men skulle vilja? I din församling erbjuds alltid en möjlighet att döpas och/eller konfirmeras som vuxen.