Onsdagskonfirmander

I denna grupp tar vi chansen att träffas varannan onsdag under hösten och våren. Vi åker också på läger ihop gör nya roliga saker tillsammans.

Våra träffar

Konfirmanderna träffas ungefär varannan onsdag under hösten och våren. Varje träff har olika teman. Vi träffas kl. 16.15-18.00 i Nosaby församlingsgård och avslutar alltid med andakt. Drop in-fika serveras mellan kl. 15.45-16.15. Schema med datum för träffarna skickas ut i början av höstterminen.

Läger

Övernattningsläger 9-11 maj 2025 på Södra Hoka Stiftsgård.

Uppstart

Vi startar med en särskild konfirmandgudstjänst den 29 september 2024 kl.11 i Nosaby kyrka.

Konfirmationsgudstjänst

Konfirmationsgudtjänsten är den 17 maj 2025 i Nosaby kyrka.

Anmälan

Det går bra att anmäla sig till konfirmationsläsningen i Nosaby församling. Du kan ladda ner en anmälningsfolder här som du skickar till pastorsexpeditionen i Nosaby församling. Du kan även anmäla dig via telefon 0761-07 58 33 eller 044-190970. Det går även bra att anmäla dig via mail till församlingspedagogen. Senast den 1 september behöver vi ha din anmälan.

Välkommen att kontakta oss om du har några frågor.