Utbildning för unga ledare

Vill du lära dig mer om ledarskap? Var med på en utbildning för unga i höst. Lär dig hur grupper fungerar och hur du kan bidra med det du är bra på. Läs mer och anmäl dig!

Utbildning för unga ledare

• Kurstillfälle 1: Lekar och lära känna-övningar. Hur fungerar en grupp? Vad vill du bidra med som ung ledare?
    Lördag 12 oktober kl 15-18 i Hönö församlingshem

• Kurstillfälle 2: Öppna och hitta i bibeln, fördjupning
    Lördag 16 november kl 15-18 i Öckerö församlingshem

Kursledare är Sara Johannesson, präst. Kursen är gratis och du anmäl dig här senast 31 augusti.

.

KONTAKTUPPGIFTER TILL SAMTLIGA VÅRDNADSHAVARE (Då ungdomen är under 18 år)

FRÅGOR TILL DIG ELLER, OM DU ÄR UNDER 18 ÅR, TILL DIN VÅRDNADSHAVARE

Öckerö församling får använda bild-, film- och ljudmaterial där deltagaren är med:

- i vårt församlingsblad och trycksaker

- uppsatta i våra lokaler

- på vår webbplats

- i sociala medier (och vi är införstådda med, och samtycker till, att publicering i sociala medier innebär en överföring av barnets personuppgifter till USA)

- Öckerö församling får ange barnets namn i anslutning till bild-, film-eller ljudmaterial

Svenska kyrkan har stor respekt för din personliga integritet. I och med att du skickar denna anmälan samtycker du, eller du som vårdnadshavare, till deltagande i församlingens verksamhet och att lämnade uppgifter får behandlas enligt gällande lagstiftning.