Församlingsläger 30-31 augusti

"Att växa tillsammans" Kom och var med på ett dygn för alla åldrar på Helsjöns folkhögskola, fyllt av inspiration och växande i tro och liv. Vi kommer att fira gudstjänst, äta, leka och få ta del av inspiration för både vuxna och barn.

På lördagsförmiddagen kommer prästen Carl Magnus Adrian och leder oss i ett bibelstudium.

Därefter kan man välja bland dessa spår:
Skapande – Elisabeth Adrian om att skapa och arbeta med lera – och vi får prova på…

Odling – vad gör odling och vistelse i naturen för vårt andliga växande? Peder Wendefors ger oss både ett teologiskt och ett odlingsmässigt perspektiv.

Fördjupning – Bibelsamtal med Carl Magnus Adrian.

Lilla spåret för de små – under lägerdygnet finns ett särskilt program för våra yngsta barn.

Vi startar på fredag med kvällsmat 17.30 och avslutar på lördagen ca 16.30.

0-4 år: Gratis
5-14 år: 200 kronor
15-20 år: 300 kronor
Över 20 år: 400 kronor

Maxpris per familj: 1 500 kronor

Att bara vara med på lördagen: 200 kronor

Hur kommer jag dit?
Meddela i anmälan om du vill åka med någon eller om du kör bil och har plats för
en/flera passagerare.

Frågor och anmälan

Anmälan sker senast 23 augusti till diakon Agnetha Häggander,
agnetha.haggander@svenskakyrkan.se
telefon/sms till 0761-14 91 69.

Glöm inte att meddela specialkost