Gökotta vid Adolfsbergs kyrka 9/5 kl. 8 Medtag fika-korg!

Nyhet Publicerad Ändrad

Välkomna ut i gröngräset så firar vi traditionsenlig Gökotta tillsammans vid Adolfsbergs kyrka den 9/5 kl. 8. Präst; Angelina Backman Musiker; Julia Sigblad och Emil Andersson. Medtag gärna en fika-korg så har vi picknick tillsammans efteråt.

Hitta hit: Glomman 127, Örebro. Med buss, linje 4, hållplats Ekeskolan.

Gudstjänst i Adolfsbergs kyrka

Välkommen att fira gudstjänst med oss! Vi firar vanligtvis våra gudstjänster här i Adolfsbergs kyrka, söndagar kl. 10.00. En gång i månaden samt hela juli kör vi kl. 15. Välkommen!

Våffelcafé i Adolfsbergs kyrka, tisdagar kl. 13-16 - hela sommaren!

Äntligen sommar och dags för vårt populära våffelcafé att slå upp portarna! Vi har öppet varje tisdag kl. 13-16 mellan vecka 25-35 (18/6-27/8).

Retreat på Solliden; "Vila vid denna källa" 9-12/5 - Adolfsbergs församling

Välkommen på en 4-dagarsretreat på vackra Sollidens kursgård. Passar dig som är nyfiken förstagångsdeltagare och för dig som varit på många retreater. Att åka på retreat kan vara en hjälp att orientera sig i tillvaron, ett vattenhål som kan föda engagemang och inspiration. Till din hjälp i retreaten finns erfarna retreatledare som gör allt för att du ska känna dig trygg och trivas - men också utmanas.