Personer sitter utomhus vid bord och fikar. I förgrunden syns en blomma, i bakgrunden en mataffär.

Gemenskap i Björkekärr

Upplev gemenskapen i Björkekärrs församling. Välkommen till sopplunch och andra mötesplatser!

Att vara Människa - Pastoratsfest 19/10!

Välkommen till en pastoratsfest och möt våra församlingar i Björkekärr, Härlanda, Sankt Pauli och Örgryte, förtroendevalda, ideella samt förskolan i Sankt Pauli och sjukhuskyrkan på Östra sjukhuset.

Lunchkonsert 30/10

Johannes Jareteg vid flygeln. Onsdag 30 oktober kl 13.00 i Björkekärrs kyrka. Andakt & sopplunch kl 12.00.

Tisdagsboost!

Gemenskap och deltagarstyrda aktiviteter på tisdagar kl 15-17 i Björkekärrs kyrka, start 10/9

Sopplunch i Björkekärr

Här serveras hemlagad soppa med tillbehör och god gemenskap. Onsdagar kl 12.00 i Björkekärrs kyrka, med inledande andakt.

Hemgrupper i Björkekärr

Hemgrupp är en plats där du får lära känna människor och Gud, utbyta tankar om livet, växa i tro och be med och för varandra. Björkekärrs församling har flera hemgrupper som träffas antingen i hemmet eller i kyrkan.

Du behövs - ideell i Björkekärr

Vi är många men längtar efter att bli fler! Välkommen att engagera dig som ideell kraft i Björkekärrs församling!

Barn och familj - Björkekärr

Kom hit och upptäck vår verksamhet för barn i alla åldrar och deras familjer. I Björkekärrs församling finns en plats för dig att i gemenskap och glädje upptäcka tro och liv.

Ungdom i Björkekärr

I Björkekärrs församling finns plats för dig gemenskap och engagemang för dig som är ung. Välkommen med!

Körer i Björkekärrs församling

Gillar du att sjunga? I Björkekärr finns barnkörer och gospelkören Inspirit.