Anmälan kyrkis Arnäs

Er anmälan mailas  till ansvarig ledare.

Svenska kyrkan i Örnsköldsviks norra pastorat behandlar dina personuppgifter enligt dataskyddsförordningen (GDPR)

Alla våra grupper sker i samarbete med studieförbundet Sensus.

Ni får bekräftelse av oss i mitten av augusti i vilken grupp ditt barn kommer att gå. Vi erbjuder taxi till och från förskolan till ett pris på 425 kronor/termin, om flera barn i samma familj deltar i någon av församlingens övriga verksamheter kostar taxin 200 kr/termin för syskon. Taxi erbjuds till och med årskurs tre. Medlemmar i Svenska kyrkan har förtur till verksamheten, ej medlemmar betalar en terminsavgift på 400 kr.

Örnsköldsviks norra pastorat behandlar dina personuppgifter enligt GDPR. Dina personuppgifter kommer att tas bort så fort ärendet är avslutat.

Kontaktuppgifter till vårdnadshavare 1. Samtliga fält är obligatoriska att fylla i.

Kontaktuppgifter vårdnadshavare 2.

För Svenska kyrkans medlemmar är barnverksamheten som församlingen inbjuder till kostnadsfri (förutom kyrktaxin). De som inte är medlem får betala en terminsavgift på 400 kr.