En grupp med 5 barn som skrattar på bilden

Barn- och ungdomsverksamhet i Örnsköldsviks församling

Vi erbjuder verksamhet för alla åldrar! Här hittar du information om våra olika grupper.

Liten & Stor i Örnsköldsviks Församlingshem

En mötesplats för dig som är hemma med ditt/dina barn. Fredagar kl 9:30-11:30. Terminsstart 6 sept 2024.

Ett barn med blå t-shirt som sitter vid ett bord och leker, samtidigt som det tittar in i kameran och ler.

Kyrkis på Sörliden

Sörlidens församlingsgård, Järvstagatan 11, 891 61 Örnsköldsvik. Måndagar kl 9:00-10:30

Barn som spelar Fia med knuff

Miniorer 6-7 år

Verksamhet på två platser - i Örnsköldsviks församlingshem och Sörlidens församlingsgård. Onsdagar för barn på Örnsköldskolan och torsdagar för barn på Sörlidenskolan. Här anmäler du dig för att vara med.

Miniorer årskurs 2-3

Verksamhet på två platser - i Örnsköldsviks församlingshem och Sörlidens församlingsgård. Måndagar för barn på Örnsköldskolan och tisdagar för barn på Sörlidenskolan. Här anmäler du dig för att vara med.

Barn som leker dragkamp

Juniorer i Sörlidens församlingsgård

Juniorerna för barn i årskurs 4-6. Välj den grupptid som passar bäst, antingen tisdagar eller torsdagar. Plats: Sörlidens församlingsgård, Järvstagatan 11, 891 61 Örnsköldsvik.

En grupp med ungdomar som promenerar ute i skogen

Källar'n

Du som är 13-19 år, häng med på Källar'n, måndagar 17:30-20:30. Vi träffas i Församlingshemmets källarplan, ingång via trapp bredvid huvudentré på Storgatan 29. Ingen anmälan, det är bara att dyka upp!