Några flickor pysslar och umgås.
Foto: Alex Giacomini /Ikon

Barn och unga i Nätra-Sidensjö

Liten & Stor i Nätra och Sidensjö

Öppen verksamhet för barn i alla åldrar tillsammans med vuxen. Vi finns i Nätra, Köpmaholmen och Sidensjö. Ledare: Kerstin och Linda.

Skolverksamhet

Samarbete med närliggande skolor

Musik och lek i Köpmanholmen

Vi träffas och upptäcker musik, leker och pysslar tillsammans. Gruppen är för barn i förskoleklass - åk 2. Vi hämtar barnen på skolan och går tillsammans till Brukskyrkan där vi börjar med att äta mellanmål. Ledare Kerstin och Linda.

Sångminiorer i Bjästa

En grupp för barn i förskoleklass till årskurs 2. Vi hämtar barnen på skolan och går tillsammans till församlingsgården för att äta mellanmål, sjunga, leka och pyssla. Ledare: Marianne och Nele.

Juniorer i Bjästa

En grupp för barn i årskurs 3-6. Vi hämtar barnen på Bjästaskolan och går tillsammans till församlingsgården. Vi fikar smörgås, pysslar, firar andakt och gör andra roliga aktiviteter. Ledare: Linda och Nele.

Juniorer i Köpmanholmen

På måndagseftermiddagarna träffas vi i Brukskyrkan (Köpmanholmen) för att hitta på roliga saker tillsammans. Barnen går själv till kyrkan och börjar med ett mellanmål (smörgås) Vi fikar, sjunger, leker, bakar, pysslar och har andakter. Gruppen riktar sig till dig som går i åk 3-6. Ledare: Linda och Nele.

Musik och lek i Sidensjö

Vi träffas och upptäcker musik, leker och pysslar tillsammans. Gruppen är för barn i förskoleklass - åk 2. Vi hämtar barnen på skolan. Ledare: Kerstin och Michael.

Anmälan till våra barngrupper (max 15 barn i varje grupp, först till kvarn)

Vilken grupp anmäler ni ert barn till?

Mitt barn:

För oss inom Svenska kyrkan är det viktigt att du känner dig trygg med hur vi hanterar dina personuppgifter. Vi skyddar den information som du anförtror oss med samt följer gällande lagar. Läs gärna mer om vårt arbete med GDPR: www.svenskakyrkan.se/ornskoldsvikssodra/gdpr

Vill du inte lämna personuppgifter i formuläret är du alltid välkommen att kontakta församlingen.