Barntimmarna i Gottne

För barn 4-5 år. Torsdagar 9.30- 10.30

På torsdagar har vi Barntimmarna för barn i åldern 4-5 år. Vi håller till i Gottne bönhus och bedriver verksamheten i samarbete med Framtidskyrkan. Under hösten träffas vi vecka 36-43.

Vi samlas och sjunger, bekantar oss med Bibelberättelser och kristna högtider.

Efter samlingen har vi något pyssel eller någon aktivitet som t.ex. skapa med lera, experimentera, leka lekar, samarbetsövningar, klippa och klistra m.m. innan det är dags att avrunda med barnabönen ”Gud som haver barnen kär”.

Barntimmesbarnen som går på Gottne förskola blir hämtade och lämnade med bil där av ledarna.

Ledare från Mo församling är Samuel Söderberg och ledare från Framtidskyrkan är Tarja Lindqvist.

För frågor och anmälan kontakta Samuel Söderberg så kan Du få ett anmälningsformulär skickat till dig.