Boka dop i Örnsköldsviks södra pastorat

Anundsjö, Björna, Gullängets, Mo, Nätra, Sidensjö, Själevads, och Skorpeds församlingar.

Fyll i era önskemål nedan så hör vi av oss för att bekräfta bokningen.
Observera att definitiv bokning kan ske först efter det att vi varit i kontakt med er. Du är också välkommen att kontakta oss via mail eller telefon: ornskoldsviks.sodra.expedition@svenskakyrkan.se
0660-594 00, ordinarie öppettider och telefontider är månd, tisd och torsd kl 10-12, 13-15.

Våra medarbetare på pastorsexpeditionen berättar gärna mer om hur många som ryms i våra kyrkor och kapell och vilken möjlighet det finns att låna våra lokaler för dopkalas.

Önskemål om kyrka

Det finns dopklänningar för kostnadsfri utlåning. Vid önskemål berättar vi mer om det när vi tar kontakt.

Vi lånar gärna ut våra lokaler för dopkaffe (kostnadsfritt) men enbart till en familj per dag och kyrka. Du som lånar lokalen ordnar själv förtäring och eventuell servering liksom städning efteråt. Våra lokaler är olika stora vilket vi berättar mer om när vi tar kontakt.

Genom att lämna in intresseanmälan samtycker ni till att Örnsköldsviks södra pastorat registrerar de personuppgifter som ni uppger. För oss inom Svenska kyrkan är det viktigt att du känner dig trygg med hur vi hanterar dina personuppgifter. Vi skyddar den information som du anförtror oss med samt följer gällande lagar. Läs gärna mer om vårt arbete med GDPR: www.svenskakyrkan.se/ornskoldsvikssodra/gdpr