Foto: Johanna Eriksson

Församlingsgården Bredbyn

Uthyrning av lokaler för externa uthyrningar för både företag, föreningar och privata ändamål.

Huvudentré: Övre plan

Stora salen & kök:

Stora salen finns tillgänglig för uthyrning som möteslokal, vid serveringar och övriga arrangemang. Där finns plats för ett större sällskap med ett maxantal på 100 personer, samt ett intilliggande kök med standardutrustning.

Det finns även en fastmonterad projektor med duk, samt mickar och högtalare, samt internetuppkoppling.

En flygel finns i lokalen.

En ljudanläggning finns i förrådet längst bak i salen.

Sammanträdesrummet:

Sammanträdesrummet är ett utmärkt rum för möten med ett maxantal på 14 personer. Där har vi även en videokonferensanläggning.

Det går även att kombinera stora salen med sammanträdesrummet, om man vill använda sammanträdesrummet som serveringslokal vid större arrangemang.

Nedre ingång: Nedre plan (baksidan)

Lilla salen & kök

I lilla salen där finns plats för ett mindre sällskap med ett maxantal på 37 personer, samt ett litet kök med standardutrustning.

En fastmonterad projektor med duk samt mickar och högtalare finns att tillgå vid möten, samt internetuppkoppling. (Strömbrytaren finns i förrådet i salen)

Ett elpiano och notställ finns i lokalen.

Öppenspisrummet:

Öppenspisrummet är ett mysigt rum med soffor och fikabord. Maxantal på 20 personer.

Barnlokalen:

Barnlokalen är en lokal med lekytor och leksaker. Det finns toalett och skötrum.

Den hyr vi ut mot förfrågan och tillgänglighet.

Information och bokning

Kontakta församlingsgården vid bokningar och praktiska frågor

Telefon: 0660- 65 40 78

E-mail: anundsjo.vardinnor@svenskakyrkan.se