Penslar i en glasburk

KULturKUL i Björna

För årskurs 3-6. Nytt för hösten 2024 är att vi kommer att dela upp gruppen i två grupper. Detta på grund av att vi var en väldigt stor grupp förra läsåret. Det innebär att varannan gång är det tjejernas tur och varannan gång killarnas.

Måndagar 14.30-16.30, Björna församlingshem (källaringången).

Start: 9 september för killarna. 16 september för tjejerna.

Barnen är välkommen till oss direkt efter skolan. Vi börjar med att äta mellanmål och har samling. Vi skapar och pysslar med olika material och former. Verksamheten slutar kl. 16.30, men om ni har barn som ska åka med skolbussen kl. 16.00 kan de ändå vara med och sluta tidigare.

Då det oftast är mörkt när barnen går hem behöver de ha reflex på sig, bra om man påminner om detta!

Barn-ungdomsverksamheten Björna församling finns på facebook. Följ oss gärna för senaste info!

Alla barn som medverkar i vår verksamhet måste lämna in kontaktuppgifter så att vi kan nå vårdnadshavare vid behov. Använd formuläret nedan.