Gud och spagetti

...och andra gudstjänster där vi tänkt extra på att barnen ska trivas.

BARNEN I CENTRUM Barn är välkomna till alla våra gudstjänster och i några av dem har vi tänkt extra mycket på att de ska trivas. Aktuella datum hittar du i vår Kalender här på hemsidan.

Gud och spagetti

Kanske har du svårt att komma iväg till kyrkan på söndagar? Och visst är det skönt att sätta sig till dukat bord mitt i veckan? Några vardagkvällar per termin bjuder vi in till en enkel gudstjänst och avslutar med kvällsmat: spagetti och köttfärsås. Kom själv eller ta med familjen.

Aktiviteten är gratis men glöm inte att anmäla dig. Välkommen!

Mässa med barnens kyrka

Söndagar varanna vecka kl. 16 i Kristinebergskyrkan.

Mässa med små och stora

Söndagar varannan vecka kl. 10 i Kolbergakyrkan-Barnens katedral.

Verksamheter

Församlingens aktiviteter och grupper.

logga med marginaler

Här hittar du olika kontaktvägar till Oskarshamns församling.

samtal

Samtalsstöd

Ibland behöver man någon att prata med. Vi har tystnadsplikt, för inga journaler och det är kostnadsfritt.

Studiebesök i Barnens katedral

I Kolbergakyrkan-Barnens katedral har barnen en självklar plats i gudstjänsten. Boka studiebesök med ditt arbetslag så berättar vi om "Mässa med små och stora".