litet barn på golvet i kyrkan

Familjegudstjänst med små och stora

Välkommen till gudstjänst för alla men där barnen är i centrum. Familjegudstjänsten ger rum för gemenskap.

Familjemässa med bibelutdelning och doplövsutdelning
10 november 11.00 Åkersberga kyrka

Präst Johanna Gherman
Musiker Johan Björling och Gunilla Norlin
barnkören Tonbildarna medverkar

Foto: Ellinore Nilsson

Babycafé och öppna förskolan

Mötesplatser för dig som är småbarnsförälder där du träffar andra vuxna tillsammans med barnen. Här pratar vi om stort och smått medan barnen upptäcker och lär känna varandra i leken.

Fredagsmys

Varva ner, och gör en mjuklandning efter en lång vecka. Ta med barnen och inled helgen med mysig gemenskap på Ljusterö och i Roslags-Kulla. Det blir pyssel, sångstund och middag. Kom ihåg att anmäla er innan ni kommer.

Andakter för barn

Här finns korta berättelser och några filmer för flera av våra högtider, som du kan lyssna till och titta på tillsammans med barn.

Välkommen att fira gudstjänst

Mitt i livets glädjeämnen och sorger, hopp och förtvivlan samlas vi till gudstjänst. Alla är välkomna att vara med: unga och gamla, den som är van gudstjänstfirare och den som är ovan. Kom som du är.