Kartbild Påta 2023

Sommarkyrka på Påta för barn och familj

Välkommen till sommardagläger vid Drängsjön den 6–9 och 12–15 augusti. Här kan du pyssla, jonglera, bada, spela spel och leka. Var med en eller flera dagar, det kostar ingenting.

Sommarkyrka på Påta

6–9 och 12–15 augusti, kl. 10.00–15.00

Vi har sommaröppet på Påta, Domaruddsvägen. Här kan ni pyssla, fiska, bada, spela spel och leka. Familjer och barn, alla är välkomna (även vovven), och lägret kostar ingenting. Ni kan vara med en eller flera dagar.

Vi är många anställda och ungdomsledare på plats.

Välkomna!

Var: Domaruddsvägen 44

När: 6–9 och 12–15 augusti, kl. 10.00–15.00.

Korv och hamburgare kommer att serveras kl. 12.00 och kostar 20:-/vuxen (barn gratis). Fika och frukt finns tillgängligt hela dagen.

Alla är välkomna, men barn måste vara minst tio år för att komma utan målsman. Kontaktuppgifter till målsman lämnas på plats.

Babycafé och öppna förskolan

Mötesplatser för dig som är småbarnsförälder där du träffar andra vuxna tillsammans med barnen. Här pratar vi om stort och smått medan barnen upptäcker och lär känna varandra i leken.