En konfirmand har ett halsband med ett kors runt halsen.

Anmäl dig till konfirmandkurs!

Nyhet Publicerad Ändrad

Vill du bli konfirmerad juni 2025? Då är det dags för dig att anmäla dig till en konfirmandkurs! Kurserna startar i september 2024.

Läsåret 2024-2025 har Övertorneå församling två konfirmandkurser, en i Svanstein och en i Matarengi.

Läs mer i informationsfoldern!

Konfirmandkurs i Svanstein 24-25

Du, som är född 2011, 2010 eller tidigare, och vill konfirmeras i Svansteins kyrka i juni 2025!Vill du ha ett spännande år med läger, gemenskap och samtal om livet? En möjlighet att lära dig mer om kristen tro, ställa alla möjliga och omöjliga frågor och mycket, mycket mer.Större delen av undervisningen sker i Svanstein, men två lägerhelger, i Torneå respektive på Seskarö, ingår också, för att du ska kunna bli konfirmerad.

Konfirmandkurs i Matarengi 24-25

Du, som är född 2010 eller tidigare, och vill konfirmeras i Övertorneå kyrka i juni 2025!Vill du ha ett spännande år med läger, gemenskap och samtal om livet? En möjlighet att lära dig mer om kristen tro, ställa alla möjliga och omöjliga frågor och mycket, mycket mer.Större delen av undervisningen sker i Matarengi, men två lägerhelger, i Torneå respektive på Seskarö, ingår också, för att du ska kunna bli konfirmerad.