Läger i Jäckvik

Nyhet Publicerad Ändrad

Välkommen att vara med på läger för ensamstående föräldrar tillsammans med barn från 3 år och uppåt. 13-15 september är det dags igen!

Vi erbjuder dig som är ensamstående förälder och ditt/dina barn en avkopplande helg i Jäkkvik. Vi åker buss och bor på kyrkans fjällgård vackert belägen vid Hornavan. På lägret gör vi många roliga aktiviteter som paddla kanot, elda, laga mat tillsammans. Vi umgås också och vandrar på fjället, leker, myser, har andakter och pysslar. Tänk på att ta med stövlar och varma kläder!

Datum:

13-15 september

Pris:

500 kr/familj

Anmälan:

Lägret har begränsat antal platser så skicka in en intresseanmälan senast 18 augusti.

I anmälan behöver du skriva antal barn och deras ålder och eventuella allergier.

Gör din intresseanmälan här (klicka för att komma till formuläret).

Om du saknar e-post går det bra att göra anmälan via telefon till Lina Wikström, 0911-27 40 26.

Hundar är inte tillåtna på lägret.

Kontakt:

Lina Wikström, 0911-27 40 26.

Lägret i Jäckvik är ett samarrangemang mellan Hortlax församling, Piteå församling, Lilla hjärtat och Piteå kommun.