Foto: Gustaf Hellsing/IKON

Bokning

Livet är fullt av stora händelser. Dop, bröllop och begravning är några av dem. Församlingsexpeditionen hjälper till med att boka tid och plats utifrån era önskemål. Du kan även fylla i vårt formulär.

Tider för bokning

Vigseltider

Doptider

Begravningstider

• Torsdag kl. 10.00 och kl 13.00
  • Fredag kl 10.00 och 13.00
  • Lördag kl. 10.00 (endast i kapellen)
  • Ofta görs bokningen via en begravningsbyrå, men det går bra att kontakta oss direkt.

Bokningsförfrågan

Det går bra att kontakta oss via formuläret nedan.
Fyll i och skicka formuläret så återkommer vi till dig så snart vi kan.

Formulär

så här behandlar vi dina personuppgifter

När du bokar dop, vigsel eller begravning kommer vi att hantera dina personuppgifter i enlighet med gällande dataskyddsförordning. Vi hanterar namn, personnummer, adress, telefonnummer och eventuellt medlemskap i Svenska kyrkan. Personuppgifterna används för att kunna leverera tjänsten till dig och för att vi ska kunna uppfylla kraven i Kyrkoordningen och tillhörande bestämmelser. Vi kan även komma att till tredje part lämna ut eller hämta in personuppgifter för att vi ska kunna fullgöra våra tjänster. Exempel på en tredje part är en begravningsbyrå. Läs mer om hur vi hanterar personuppgifter här: (öppnas i nytt fönster)