Drop-in-vigsel

Störst av allt är kärleken! Det behöver inte kosta särskilt mycket tid eller pengar för att fira den. Har ni giltig hindersprövning, ett vigselintyg och är medlemmar i Svenska kyrkan? Kom till Mariagården i Norrtälje den 30 april kl 11.00-14.00.

Fira kärleken!

Ni älskar varandra och vill gifta er! I stället för att skriva gästlista, provsmaka tårtor och välja mottagningslokal, vill ni ha ett enkelt bröllop med fokus på varandra - och kanske spara pengar till en resa tillsammans?
I så fall kan drop-in-vigsel vara något för er.
Vi ordnar präst, musik, vittnen och till och med själva datumet!
Tisdag den 30 april kl 11.00-14.00 finns möjlighet till drop-in-vigsel i vårskrud, utanför Mariagården i Norrtälje.
Gäster, bukett, högtidliga kläder är alla valfria och ni bestämmer själva hur ni vill göra.

Det enda ni behöver tänka på är att ha en giltig hindersprövning och vigselintyg från Skatteverket samt giltiga legitimationer och ringar! Kom ihåg att minst en av er ska vara medlem i Svenska kyrkan!

Vigseln är helt gratis och vi bjuder på tårta!