Gör konfan till ett äventyr

Skärgård, klättring i trädtoppar, spökhus och fartfylld zip-line. Här är konfagruppen för dig som gillar utmaningar och föredrar mycket läger och mindre helgträffar.

Vi träffas ett flertal tillfällen och startar med en fartfylld upptaktsträff den 6 oktober, med roliga teambildande aktiviteter och spännande utmaningar.

Under hösten anordnas en volleybollturnering med flera församlingar och på höstlovet blir det Halloween på Gröna Lund. Under Kristi himmelfärdshelgen åker vi  till Järvsö med bland annat zoobesök och MTB-cykling i backarna. Avslutningsvis har vi ett sommarläger på Väddö, där vi bor alldeles vid havet och gör olika utflykter tillsammans.

Ta chansen att lära känna Gud på ett roligt och spännande sätt, tillsammans med andra ungdomar i din ålder.

Uppstart: 6 oktober (Plats meddelas vid senare)

Läger: Järvsö 29 maj-1 juni 2025
Läger: Sommarläger på Väddö 22-27 juni 2025