Sommaräng med lavendel.

Sommaruppehåll

Under juli och augusti har vi inga gudstjänster i Svenska kyrkan San Francisco. Varmt välkomna att besöka Norska Sjömanskyrkan som är öppen onsdag till lördag och som firar gudstjänst som vanligt.

Under juli och augusti har vi uppehåll på våra aktiviteter. Norska sjömanskyrkan är öppen för besök onsdag - lördag 11.00 - 15.00 då man kan komma in för en pratstund, kopp kaffe och våffla eller för att handla i kiosken. De kommer också att hålla gudstjänster under sommaren som alla är varmt välkomna till, samt Ung i SF middagar i juli och augusti.

Det går att nå joakim.schroder@gmail.com och Kristin.hamren@svenskakyrkan.se via e-post under sommaren. För att akuta ärenden kontakta Svenska generalkonsulatet i San Francisco som är öppet under sommaren.

Vi ser fram emot att ses igen till hösten!