Dokument och rapportering

Här kan du ladda ner lathund, överenskommelse, diplom och andra dokument för Sång igång-samarbetet. När ni genomfört träffarna är det enkelt att skicka in en rapport via formuläret längre ner på den här sidan.

Formulär för återrapportering

Det är viktigt att få veta hur du som är kyrkomusiker eller lärare har upplevt projektet och vilken utveckling det har lett till. Erfarenheterna kan ge oss underlag om utmaningar och möjligheter med sångundervisning i skolan och vägledning inför att erbjuda stöd även framöver. Vi undrar också hur stödmaterialen har använts. Därför ber vi dig fylla i återrapporteringsformuläret.

Enkäten har femton frågor och tar cirka 15 minuter att fylla i. Du väljer själv om du vill fylla i namn på medverkande skola eller om du vill vara anonym. Du är även välkommen att kontakta oss direkt om du har feedback som inte passar i detta formulär: Karin Runow, musikhandläggare, via mejl till kyrkokansliet.sangigang@svenskakyrkan.se. Din återkoppling är värdefull. Varmt tack!

Till formuläret hos Kungl. Musikaliska Akademien