Intresseanmälan: Hyra lokal

I Skärholmens kyrka och Bredängs kyrka finns ett flertal lokaler för stora och små sammankomster. På den här sidan kan du visa ditt intresse gällande hyra av lokal.

Foto: Peter Wallin

Riktlinjer:

• Uthyrning sker till föreningar, organisationer, församlingar och andra organiserade grupperingar. Vi hyr ej ut lokal till privatpersoner och ej heller till öppna möten för politiska partier.
  • Eftersom kyrkornas kök saknar kapacitet för tillagning av varm mat till större grupper är detta inte tillåtet. Uppvärmning av redan tillagad mat går däremot bra.
  • Förtäring av alkohol är förbjudet i Skärholmens församlings lokaler.
  • Observera att flera lokaler kan vara uthyrda samtidigt och att de tillgängliga köken då disponeras av samtliga hyresgäster.
  • Läs igenom dokumentet Regler för hyresgäster.
  • Efter att du skickat in din förfrågan återkopplar Skärholmens församlings expedition via de kontaktuppgifter du angett i formuläret.

Kryssa för den lokal/de lokaler som önskas hyra: