Sommarskoj 2024

I sommar erbjuder församlingen sommarskoj - ett dagkollo där det händer nya saker varje dag!

SOMMARSKOJ (för 10-12 år) vecka 24-25

Under tre veckor på sommarlovet hittar vi på massor av roliga saker: grilla, bada och åka på utflykter. På sommarskoj händer det nya saker varje dag! Sommarskoj börjar och avslutar vid Bagarmossens kyrka, Lagaplan 6. Sommarskoj är GRATIS! Vi står för mat och eventuella resekostnader. När du anmäler dig så gör du det till alla dagar - du behöver alltså kunna  vara med alla 9 dagar. (Om du har skolavslutning efter att sommarskoj har börjat, skriv det under Övrig info i anmälan.)

DATUM: 13 juni (to vecka 24), 17-20 juni (mån-to v 25)
och 24-27 juni (må-to v 26)
TID: Aktiviteterna pågår mellan kl 11.00-16.00, vid utflykter kan vi börja något tidigare.
ÅLDER: 10-12 år
ANMÄL DIG VI FORMULÄRET NEDAN är en intresseanmälan och inte en garanti att du får en plats av de platser som finns. När anmälan stänger så får du ett SMS med besked. Om du fått en plats behöver du bekräfta/svara via SMS, annars går din plats vidare till någon annan.

Har du frågor eller funderingar kan du kontakta Crippa: 070-786 08 85 eller christofer.mahl@svenskakyrkan.se