Verksamheter i sommar

Nu är det sommarterminen i församlingen! Allt är utan kostnad i församlingen. Kalendern här på webben (se lite längre ned) är alltid helt uppdaterad vad gäller datum och tider. Höstterminen och ordinarie verksamheter startar igen 3 september. Hoppas att vi ses!

11/7: Musik i sommarkväll

Fyra torsdagar i juli kan du njuta av musik under bar himmel i Bagarmossen. 11 juli blir det musik av och med Magnus Helmner, från nya albumet Pilgrim. Lättsam pop med vackra melodier och tänkvärda reflektioner kring ett liv och en tro i rörelse!

SommarGemenskap

Gemenskap och fika för alla åldrar under sommarterminen: Utomhus vid Bergholmsbacken och utanför Bagarmossens kyrka.

17/8: Pilgrimsvandring

Här hittar du allt som händer kring pilgrimsvandringar i Skarpnäcks församling. Nästa tillfälle är en pilgrimsvandring till Tyresö Pilgrimscentrum lördag 17 augusti. Vi startar vid Markuskyrkans port kl 10.00 och beräknas vara framme i Tyresö cirka kl 18.00. Sträckan är ungefär 15 km.

Ungdom

Kom och häng med ungdomsgänget i församlingen i sommar! Församlingen har ungdomsverksamhet alla veckor förutom 28-30 och allt är gratis!

Öppen förskola

Nu är det sommartermin i församlingen och anpassade öppettider!