Frågetemavandringar vid våra högtider

Här läggs det upp korta vandringar med frågor/aktiviteter/tävlingar som är kopplade till våra högtider. Just nu har vi ingen aktuell frågetemavandring.

OBS. Nu är tävlingen avslutad. Trettondag jul 2022.

Det som nu är aktuellt är en tipsrunda som funnits i Landsjökyrkans trädgård hela december men nu 17/12 uppdaterad med chans till att vinna godiskorg. Det finns också en ”gissa vikten” tävling där man kan gissa genom att skicka ett SMS till 0739-390112 med gissningsvikt, namn och telefon så är man också med på dragningen. Det är gratis men man kan lämna en frivillig gåva till ACT:s julkampanj genom att skicka gåvan till Swish-numret: 1236498281. Ps. Kommer man hit när expeditionen är öppen går det också bra att titta på Legoutställningen som också finns i Landsjökyrkan.  Lycka till och vi önskar en välsignad Juletid.

Sporttipspromenad i Bunn och Ölmstad. Under v.7-8 är det frågetemavandringar på fler platser. Den 15:e februari är det också grillning med korv/choklad/kaffe på ett coronasäkert vis. Den 16:e februari i Kaxholmen. Se mer info nedan och kom och besök oss.

Änglavandring.

Nu är dags för nästa frågetemavandring, denna gång med änglatema. Den sätts upp helgen v.5 och pågår i två veckor till söndag v.7. Det är både vuxenfrågor och barntävling. Priser den här gången också. Någon undrade vad priset var förra tävlingen och det var en presentkorg på Rudenstams gårdsbutik. Titta gärna också på änglutställning i fönstret. Snöänglar får man däremot stå för själv. Välkomna dit!

Intro till änglavandring
Avslutning till änglavandring