Foto: Pexels

Magasinet Liv

Välkommen till Livs hem på nätet! Här kan du hitta fördjupande reportage från pappersupplagan, film och mer relaterat till respektive nummer. Du kan självklart också läsa magasinet i digitalt format.

Liv nr. 1 2023

Första numret av nya magasinet Liv kom i postlådorna lagom till första advent 2023. I detta nummer går ljus och gemenskap som en röd tråd och vi får möta intressanta personer.

Om Liv

Magasinet Liv ges ut av Svenska kyrkan i Skellefteå, Burträsk-Lövånger och Bureå. Läs mer om oss här.

Media

Här samlas innehåll som länkas från pappersupplagan av magasinet Liv. Film, musik och poddar hittar du här.

Någon tänder ett av ljusen vid en kista.

Begravning

Mitt i sorgen efter en anhörig kan det vara mycket att tänka på. Inte minst det praktiska kring begravningen.

Act Svenska kyrkan

Act Svenska kyrkan är Svenska kyrkans internationella bistånds- och utvecklingsverksamhet.