Foto: Pexels

Barnens dag!

Nyhet Publicerad Ändrad

Boka in Lördag 17 augusti kl. 11-15 för en dag fullspäckad av aktiviteter! Runt Församlingsgården (Brännavägen) och på Kyrkholmen kommer det att krylla av skojiga aktiviteter för barn!

Eller vad sägs om allsång för barn i alla åldrar, upptäcka, styra/provsitta traktorer och andra maskiner, bokbussen, Minitåget, såpbubblor, sockervadd, popcorn, ansiktsmålning, pyssel, ballonger... En riktigt festlig dag!

• 11.00 Vi öppnar för dagen
  • 11.30 Allsång för alla åldrar
  • 12.00 Tåget börjar rulla
  • 13.30 Allsång för alla åldrar
  • 15.00 Dagen avslutas

Café Kyrkholmen är öppet hela dagen. Välkommen att fira av sommarlovet tillsammans!

Children's Day

Mark your calendars for Saturday, August 17, from 11 AM to 3 PM for a day packed with activities! Around the Parish Hall (Brännavägen) and at Kyrkholmen, there will be a multitude of fun activities for children!

How about sing-alongs for kids of all ages, exploring and trying out tractors and other machines, the book bus, the Mini Train, soap bubbles, cotton candy, popcorn, face painting, crafts, balloons... A truly festive day!

• 11:00 AM - We open for the day
  • 11:30 AM - Sing-along for all ages
  • 12:00 PM - The train starts running
  • 1:30 PM - Sing-along for all ages
  • 3:00 PM - The day concludes

Café Kyrkholmen will be open all day. Welcome to celebrate the end of summer vacation together!

4o

Hitta hit: