En grupp barn står utomhus och spelar på en och samma bongotrumma.

Verksamheter

För barn och familj

Babysång, bus och lek för stor och liten, familjekvällar och gudstjänster för stora och små. Välkommen hela familjen!

Sjung i kör

Att sjunga i kör är en av de största aktiviteter som svenska folket, ung som gammal, ägnar sig åt. Här finns vuxenkörer med olika inriktningar och barn- och ungdomar.

För vuxna

Kom, fika, skapa, vandra eller bara umgås. Prata eller sitt tyst och lyssna. Välkommen in i gemenskapen i våra vuxengrupper. Det är kostnadsfritt och drop in (om inte annat anges), så bara att dyka upp! Kontakta gärna våra ledare om ni har några frågor eller funderingar.

Diakoni

I vår församling är omsorgen om varandra viktig, det är vad diakoni handlar om. Här finns inget jag och du, här finns ett vi. Det kan vara värdefullt när man ställs inför svåra frågor eller livets utmaningar. Vill du tala med någon om det som är viktigt i livet?

Anmälan

Välkommen till våra verksamheter! Här kan du anmäla dig till de verksamheter som kräver föranmälan. Behöver du hjälp med anmälan ring 060-52 67 30.

Konfirmation - ett minnesvärt år

Konfirmationstiden är ett bra tillfälle att ta reda på mer om vad kristen tro är och vad man själv tror på eller inte. Vi pratar om livet, vänskap, kärlek och om Gud.

Församling och skola

Det här är vad vi i Sköns församling erbjuder er skola som är i vår församling.