Boka dop

Välkommen att boka dop i Slaka-Nykils pastorat.

Välj kyrka och/eller datum så visas lediga tider i kalendern. Välj en tid och fyll i uppgifter i formuläret som öppnas. Syns det inga tider i kalendern beror det på att all tider redan är bokade. Det går att boka tid för dop senast 10 dagar innan doptillfället.

Om flera ska döpas samtidigt fyller du i namn och personnummer i rutan Övriga önskemål. När bokningen skickats till oss, gör vi en avstämning innan vi skickar ut en definitiv bekräftelse. Den präst som ska döpa kommer att ta kontakt för att bestämma tid och plats för ett dopsamtal.

Dopklänninningar finns att låna. Du kan också låna en lokal för dopkalas i anslutning till dopet. Om du vill låna dopklänning och/eller lokal för dopkalaset noterar du det i fältet Övriga önskemål.

Har frågor eller inte hittar någon tid som passar är du välkommen att höra av dig till församlingsexpeditionen på  013-474 23 00. Vi har telefontid måndag, tisdag och torsdag 10-12 och 13-15.

Du kan också kontakta oss via e-post slaka-nykil.pastorat@svenskakyrkan.se