Barn och ungdom

Alla får vara med i Guds familj. Barnen har en särskild plats i vår församling och i Guds stora familj. I Snöstorps församling hittar du många verksamheter för ditt barn, oavsett ålder.

Barn och ungdom i Snöstorps prästgård

I Snöstorps prästgård finner du en hemlik miljö och en underbar trädgård att vistas i för alla åldrar. Välkommen!

Barn & Ungdom Vallåskyrkan

Välkommen till Vallåskyrkans barn- och ungdomsverksamhet! Här kan du bland annat få höra om hur det gick till när Jesus föddes eller när Noa samlade massa djur i sin ark. Vi äter mellanmål, skapar och sjunger tillsammans. Vi avslutar varje grupptillfälle med andakt.

Barn & Ungdom i Breared

I Simlångsdalen hittar du mängder av aktiviteter nära sjö och skog. Gruppstart v 35

Barn & Ungdom Eldsbergabygden

Barn- och ungdomsarbetet i Trönninge och Eldsberga är omfattande och växer för varje år. Det tycker vi är stimulerande och roligt.

Barn & Ungdom Fyllinge

Mariakyrkan har bra anpassade barnlokaler och ligger i Fyllinges centrum. Välkommen till hos oss!

Konfirmation- ett äventyr!

Kom och ta reda på vad kristen tro handlar om och vad den betyder just för dig! Välkommen att bli konfirmand i Snöstorps församling!