En påsklilja ligger i en uppslagen psalmbok.
Foto: Johannes Frandsen /Ikon

Önska din psalm!

Den 15 september har du möjlighet att lyssna på dina favoritpsalmer, varmt välkommen!

Den 15 september firar vi Kyrkans dag tillsammans i Snöstorps kyrka kl. 11.00. Här kan du påverka vilka psalmer du vill ska sjungas, de psalmer som flest har önskat sjungs.

Önska dina favoritpsalmer till gudstjänsten i formuläret nedan. Det går också bra att mejla till: snostorps.forsamling@svenskakyrkan.se eller använda lapparna som finns i kyrkorna under gudstjänsttid. Vi vill gärna ha dina önskepsalmer innan den 1 september.

Böneämne: Det finns även möjlighet att skriva ett ämne du vill be för. Det du skriver bes av en präst. I gudstjänsten läses inga personliga böner upp, utan endast ämnet bönen berör. Böneämnena mejlas direkt till präst Stellan Bengtsson: stellan.bengtsson@svenskakyrkan.se.

Varmt väkommen!

Dessa pslamerna är i ledning!

248    Tryggare kan ingen vara
11       O store Gud