HEJ BREVVÄN!

Vill du ha ett månadskalendarium med vad som händer i kyrkan?

NU kan du få kalendariet direkt hem i brevlådan! Hör av dig till församlingsexpeditionen och anmäl att bli brevvän.

Det finns 3 olika sätt att anmäla sig, väl ett av följande:

Kom till Mariagården på Prästgårdsgatan 5 i Söderhamn så hjälper vi dig. Församlingsexpeditionens besökstider är måndag–torsdag 10.00–12.00.

• adress, vart ska kalendariet skickas?

Ring oss på 0270-426 500 så hjälper vi dig. Församlingsexpeditionens telefontider är måndag–torsdag 10.00–12.00.

• adress, vart ska kalendariet skickas?

När som helst på dygnet kan du skicka e-post till församlingsexpeditionen. Skriv ”BREVVÄN” i ämnesraden så underlättar det för alla inblandade. Klicka på adressen för att skicka ett mail till soderhamnsandarne.forsamling@svenskakyrkan.se

• adress, vart ska kalendariet skickas?

Dina personuppgifter kommer finnas i ett GDPR-skyddat register så länge du vill vara brevvän. Efter årsskiftet ersätter detta månadsutskick veckoannonsen i Söderhamns-Kuriren.

Vi ser fram emot att bli brevvänner! :)