Lyssna

Tvetasalen

Tvetasalen finns i Tveta kyrka och rymmer max 40 personer.

Praktisk information

• Max 40 personer får vistas i lokalen (inkl. barn). Bäst fungerar lokalen för sällskap som inte är större än 30 personer.
  • För dukning och förberedelser har ni tillgång till lokalen en timme före er bokade doptid och fyra timmar framåt. I tiden inkluderas även städning av lokalen.
  • För dukning finns 6 bord, 40 stolar samt porslin för 40 personer samt serveringsbord/presentbord.
  • Kaffebryggare och vattenkokare finns.
  • Utsmyckning i form av dukar, servetter, ljus och blommor ordnar ni själva med.
  • Rökning inomhus är förbjudet.
  • Ingen alkoholförtäring är tillåten.
  • Städ- och diskutrustning tillhandahålls liksom kökshanddukar.

STÄDNING OCH ÅTERSTÄLLANDE AV LOKALEN

• Den som har bokat lokalen är också den som är ansvarig för att den lämnas välstädad.
  • All utrustning samt allt porslin som använts ska diskas och återställas på sina respektive platser.
  • Rengör och torka av arbetsbänk och diskbänk.
  • Torka av borden.
  • Bord och stolar ska återställas.
  • Golvet ska dammsugas.

Vid övriga frågor om lokalen, kontakta kyrkvaktmästare ylva.lindstrom@svenskakyrkan.se, tfn 08-550 914 13.

Vi önskar att ni får en fin och trevlig stund tillsammans!