Barn och ungdom

Vi vill att barn och ungdomar ska ha en positiv bild av kyrkan, att det är en plats man alltid är välkommen på. I en kristen gemenskap vill vi visa på allas lika värde och möjligheter. Vi vill erbjuda en mötesplats där alla blir sedda och bekräftade.

Dopfunt Södra Sandby kyrka

Dop i Södra Sandby, Revinge och Hardeberga

Alla är välkomna att döpas – barn, unga och vuxna. I dopet får vi ett löfte om att Gud alltid har omsorg om oss. Det är en vacker och glad tradition, som bjuder in till gemenskap.

Öppna timmar

För dig som är föräldraledig, en mötesplats där vi leker, pysslar, pratar, sjunger och mycket mer.

After Föris

Kom och koppla av efter en dag på förskola och jobb. Nästa after föris är på onsdag 21 augusti!

Sandbys eftermiddagsgrupper

Varje grupp träffas en gång i veckan då vi pratar om något utifrån vårt tema, pysslar, leker, bakar, busar, har andakt och mycket mer. Vi åker även på läger och medverkar i gudstjänster.

Musik och körer

Välkommen att sjunga i någon av församlingens körer!

Mini- och tonårskyrkvärd

Skulle du tycka det var roligt att ringa i kyrkklockorna? Vill du ta upp dagens kollekt? Eller skulle du vilja tända ljus under gudstjänsten?

OnsdagsTRÄFF - för konfirmander och ungdomar

En träffpunkt för dig som går i årskurs 8 och uppåt!

Ledarkåren / konfirmandledare

Vill du göra konfirmandtiden rolig och intressant för nya konfirmander? Vill du utmana dig själv och växa som ledare och människa? Är du sugen på att vara konfirmandledare? Eller på andra uppdrag i församlingen? Då är Södra Sandbys ledarkår något för dig!

Är du född 2010? Då är det dags att anmäla dig till konfirmation! Läs mer här!

Barnaltaret

Barn lär genom lek!

Förskola

Församlingen erbjuder olika program för er i förskolan.

Skola

Församlingen erbjuder olika program för er i skolan.