Kyrkomusiker i Södra Vedbo pastorat

Josefin Lindström

Präst, Enhetschef Gudstjänst och Musik

Mer om Josefin Lindström

Josefin Lindström är präst och chef för enheten gudstjänst och musik. Hon har sitt arbetsrum i Kyrkbacksgården, Eksjö.

John Holmquist

Södra Vedbo pastorat

Musiker, Enhet Gudstjänst och Musik, Personal i Södra Vedbo pastorat, Personal i Hässleby-Ingatorps församlingsområde

Mer om John Holmquist

John Homquist är musiker och arbetar främst i Ingatorp-Bellö och Hässleby-Kråkshults församlingar.

Eva Johansson

Södra Vedbo pastorat

Personal i Höreda-Hults församlingsområde, Enhet Gudstjänst och Musik, Personal i Södra Vedbo pastorat

Mer om Eva Johansson

Kyrkomusiker i Hult-Edshult, Höreda och Mellby församlingar.

Marie-Louise Johansson

Södra Vedbo pastorat

Enhet Gudstjänst och Musik, Personal Eksjö församling, Personal i Södra Vedbo pastorat, Musiker

Mer om Marie-Louise Johansson

Marie-Louise Johansson är kyrkomusiker med särskilt ansvar för barn och ungdomskörerna i Eksjö församling. Hon har sitt kontor i Kyrkbacksgården Eksjö.

Nils-Gunnar Karlsson

Mer om Nils-Gunnar Karlsson

Nils-Gunnar Karlson är kyrkomusiker i Eksjö församling i Södra Vedbo pastorat. Han leder Optimistkören. Han har sitt kontor i Kyrkbacksgården, Eksjö. Nils-Gunnar Karlsson är facklig representant i Linköpings stift för Lärarförbundet - Kyrkomusikernas Riksförbund KMR.

Helena Lundborg Svensson

Mer om Helena Lundborg Svensson

Helena Lundborg Svensson är musiker och arbetar främst i Ingatorp-Bellö och Hässleby-Kråkshults församlingar.

Maria Sandberg

Södra Vedbo pastorat

Enhet Gudstjänst och Musik, Musiker, Personal i Norra Solberga-Flisby församling, Personal i Södra Vedbo pastorat

Mer om Maria Sandberg

Maria Sandberg är musiker i Norra Solberga-Flisby. Hon har sitt kontor i Kyrkans Hus vid Norra Solberga kyrka.

Annica Sjöstrand

Södra Vedbo pastorat

Musiker, Enhet Gudstjänst och Musik, Personal Eksjö församling, Personal i Södra Vedbo pastorat

Mer om Annica Sjöstrand

Organist, kyrkomusiker och ledare för kyrkokören i Eksjö församling. Annica har sitt kontor i Kyrkbacksgården.

Maria Uggla

Södra Vedbo pastorat

Enhet Gudstjänst och Musik, Musiker, Personal i Södra Vedbo pastorat, Personal i Höreda-Hults församlingsområde

Mer om Maria Uggla

Musiker i Hult-Edshult, Höreda och Mellby församlingar.